Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DominoQ | użytkownik

imię i nazwisko adresStalowa Wola zarejestrowany16.06.2008 @11:05:50 ostatnio na stronie26.08.2010 @13:55:17

wesoły chłopczyk szuka zajęcia ; )



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2938637
digarty38 komentarze496 posty na forum2

komputer / sprzęt
Nikon D60 55-200 i 18-55

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aniawiatr    12.10.2008 @10:41:02
przyslona mala ale to nie wazne bo i tak blurowalam potem w psie wiec wiesz wszystko sie da
chcialam wlasnie tak rozmyc a pryslona za lekko dawala
^FayC3nt    12.10.2008 @10:27:49
Dzięki ..
_______
Gdyby tak można sfotografować nasze Sny! Emil Corian Zeszyty 1957-1972 ..
~freeoneself    11.10.2008 @23:34:07
~mniej wiecej xD
~SevenThings    10.10.2008 @14:35:57
dziękuje
~bohdan    23.09.2008 @20:27:23
Dziekuje. Pozdrawiam
~Judgement    22.09.2008 @14:20:45
hmm, była tu taka foteczka z Mega Miśkiem
i straciła się, tj. była troszkę ruszona o ile mnie oko nie zmyliło, aale zanim zdążyłam do niej dojść to już umarła (: tzn. nie ma jej. A pomysł fajny, bo fajnie zauważone tyle żeeee coś nie tak z nią było? Ona mnie tu przyciągnęła do Ciebie tj. do galerii Twej. i poooszła (: no to jeśli nie jest tak z nią źle. To wrzuć ją jeszcze raz. Pozdrawiam i fajowego poniedziałkowego.
btw. widziałeś moją ładowarkę do aparatuu? żartuję, wiem że nie. taki przypływ emocji sytuacyjnej. no już mnie nie ma (:
baw sie/uważaj na siebie.
_______
and I tried..anything, not suicide..and YES it cross my mind..
-usiuuu    15.09.2008 @21:41:31
tak :D
~GoyaxD    10.09.2008 @15:02:56
Może Gucio x)
~Malarka    10.09.2008 @14:59:07
nie tyle podwórkowe, to są najdziksze z dzikszych:D
ostatnio edytowane: 2008-09-10 14:59:24
~nidzia    10.09.2008 @14:52:00
Skała to zupełnie coś innego niż sztuczna ścianka.Polecam,ale o zlotach nic nie wiem,ja jeżdze z chłopakiem w różne skały,a na ścianke jezdzimy do bielska.Najlepiej szczegółów szkać na forach wspinaczkowych.W razie jakichś pytań-pisz.pozdr
~nidzia    10.09.2008 @14:48:43
Szczyt Triglav-Słowenia.pozdrawiam
~nolnejm    06.09.2008 @23:18:53
zazdroszczę chciałbym tam jeszcze kiedyś wrócić. w następnych dniach będą kolejne zdjęcia z tamtego pięknego miejsca więc zapraszam
~p0zi    06.09.2008 @23:04:25
thx. ;**
_______
.ja rozpie.rdalam cały ten syf jak wandal Boo !
-ojojcoras    06.09.2008 @22:56:07
skoro warunki były trudne to moze zrób lepsze? -.- studio w domu?
~suyn    03.09.2008 @23:26:22
dzięki
a zdjecie robione w Hunstanton, w Anglii. taka mała wycieczka.... z aparatem w ręku ; )
~Niechwia    02.09.2008 @15:51:26
no to trzeba sie wybrac na rajdzik zapraszam aby sie dowiedziec wiecej http://www.rally-tech.net
~szafarski1    29.08.2008 @23:06:25
dzięki
_______
Twoja wyobraźnia jest więcej warta, niż sobie wyobrażasz.
Louis Argon
~OMamo    29.08.2008 @15:42:52
Nie widzę w Twoich zdjęciach...
Dziękuję!
~mmmmS    27.08.2008 @15:28:58
chyba śnisz:D
_______
;]
~mmmmS    26.08.2008 @23:21:24
Dooooooooominik:OOOOO. Ty nie znam Cie no ale znam:D
_______
;]
-usiuuu    21.08.2008 @10:52:22
spotkałem je na podwórku :D
~Akiraju87    19.08.2008 @12:31:36
wiem ,ze tak mozna
nie lepiej to wystawic jako grafike?poza tym mogles sie troche bardziej postarac i zrobic to tak jak mi mowiles troche wiecej czarnego tla i rozmiar bylby super
_______
"...Hey there, why you look so hurt?You get what you deserve, you know, here we go.Why don't you cry about it? " A -W.D.Y.C.A.I.
^UzA    18.08.2008 @20:36:53
nie ja wybieram digart dnia
_______
bloodstreamruns
~lostspirit    18.08.2008 @16:54:24
haha :D
dzięki
~bez0nadzieja    10.08.2008 @21:06:26
Cieszę się, że umiesz przyjąć krytykę, tym bardziej, że staram sie, by była konstruktywna Powodzenia życzę.
_______
Pesymista to dobrze poinformowany optymista
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt